Image Map

zaterdag 17 januari 2015

Cowboysbag!

Hi!

Na een drukke week dan weer eindelijk weekend! De week ging gelukkig wel snel en op zich was het ook wel leuk. Vanochtend konden ik en mijn zusje eindelijk weer eens een beetje normaal op Nikita rijden. De afgelopen weken heeft het zoveel geregend, dat gewoon rijden best lastig was. De bak was nat of het waaide teveel. Vandaag ging het gelukkig allemaal wel goed. Vanmiddag heb ik geleerd en nu schrijf ik heerlijk weer even wat op mijn blog. Altijd leuk! Voor nu heb ik voor jullie en artikel over mijn nieuwe Cowboysbag. Ik kreeg hem voor mijn verjaardag en gebruik hem nu voor school. Ik deel met jullie wat ik er van vind! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder.

Dit is 'm dan! Ik wilde al een hele tijd een Cowboysbag, maar het zijn best dure tassen. Daarom deed ik de eerste twee jaar van mijn schoolcarrière met een neppe. Hij deed het prima en zag er mooi uit, maar na twee jaar was ie op. De ritsen deden het niet goed meer en er zaten wat beschadigingen op. Daarom vroeg ik voor mijn verjaardag geld aan mijn ouders, opa en oma, tantes en ooms geld. Zo kon ik hem dan eindelijk kopen! De kleur is cognac bruin en deze is het grootste formaat. Handig, want mijn laptop past hier gemakkelijk in. Ik hoop dat deze tas niet teveel uit gaat rekken, maar ik denk dat het kwaliteitsleer wel langer mooi blijft!
Jack, Top - Primark || Skaterskirt, statementketting - H&M || Panty - Hema || Shoes - Timberland || Tas - Haffkamp


Ik heb deze tas nu twee weken in gebruik en het is een echte aanrader. Het leer is stevig en van goede kwaliteit, wat je echt merkt! Ook past er veel in, wat erg handig is, omdat ik heel veel boeken en een laptop mee moet sjouwen naar school!
Wat vinden jullie van mijn Cowboysbag?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!