Image Map

maandag 17 april 2017

Easter!

Hi!

Pasen! Twee gezellige dagen met lekker eten! Dit weekend heb ik echt even kunnen uitrusten! Zaterdag had ik autorijles, maakte ik wat huiswerk, deed ik vooral veel niks en ging ik 's avonds naar de kerk. Gisteren op eerste paasdag kwamen mijn opa en oma. Samen maakten we een mooie wandeling en hebben we lekker geluncht. 's Middags ging ik samen met mijn moeder en zusjes foto's maken bij de tulpen. Op het land achter ons erf zijn dit jaar tulpen, wat er heel erg mooi uitziet! Vandaag doen we lekker rustig aan. We gaan een mooi ritje met Nikita maken en ik moet nog even wat voor school doen. Een heerlijk rustig weekend, dat had ik echt even nodig! Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie. Deze outfit droeg ik met Pasen! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn favoriete pantalon. Verder draag ik een leuke top met print en mijn tijdloze spijkerjasje. De outfit is vrij simpel, maar de kleuren passen perfect bij elkaar. Allemaal blauwtinten, een kleur waar ik van houd! De foto's zijn genomen in een groot weiland, dicht bij ons huis. Ik kon het niet laten om outfitfoto's te maken in dit weiland vol mooie bloemen! Hoezo lente!? De foto's zijn best leuk geworden, al zeg ik het zelf!
Pantalon - Bershka || Top - Primark || Denim jack - Esprit || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki || Schoenen - Mijn jophurs (paardrijschoenen), Epplejack, tja...


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!