Image Map

woensdag 14 januari 2015

Detail foto's!

Hi!

Soms doe ik dat gewoon, even al mijn outfitfoto's terugkijken. Zo leuk om te zien hoe dingen veranderen. Zo maakte ik in het begin van 2014 niet de allermooiste outfitfoto's en zie je dat dat aan het eind van 2014 goed is verbeterd. Ook qua outfits ga ik er op vooruit. Wat ik vroeger een leuke outfit vond, is in mijn ogen nu toch wel een beetje simpel. Ik houd van simpel, maar dan wel met veel accessoires. Wat je outfit helemaal afmaakt. Wat ik een van de leukste foto's vind zijn de detail foto's. Foto's waarbij je mijn accessoires mooi in beeld ziet. Geweldig! Daarom wil ik jullie een paar mooie detailfoto's van het afgelopen jaar laten zien! Kijk gauw mee!

Wil je de hele outfit bekijken? Klik dan op de datum.
Deze detail foto is van mijn eerste outfit van 2015. Niet van het afgelopen jaar, maar ik vond hem zo leuk! De kleuren zijn zo mooi bij elkaar!(:

Wat vinden jullie van detail foto's?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!