Image Map

dinsdag 13 januari 2015

Outfit! || Black and white!

Hi!

Na een druk leerweekend, had ik gisteren een hele drukke maar leuke dag! Ik had gisteren van 8 uur tot half 5 les en dat valt niet mee! Gelukkig was het erg gezellig met mijn vriendinnen. Een groot voordeel van school! Gisteren was mijn moeder jarig! Zaterdag kwam wat familie en vrienden eten en gisterenavond kwam nog wat visite! Het was in ieder geval gezellig, maar ook druk. Daardoor lukte het me gister jammer genoeg niet om iets online te zetten. Gelukkig heb ik nu de tijd, dus daarom een leuke outfit voor jullie! Mijn zusje fotografeerde deze outfit van mij en het resultaat is best mooi geworden! Nieuwsgierig? Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! De outfit is casual, sportief, chic en stoer! Wat wil je nog meer! Ik heb mijn leren skaterskirt gecombineerd met een chiffon blouse. Het geeft een leuk effect, wanneer je twee compleet verschillende stoffen samen combineert. Mijn nieuwe cardigan met print, geeft de outfit een leuke boost. Mijn nikes maken de outfit helemaal compleet. Samen heb je in deze outfit veel verschillende stoffen en stijlen. wat ik heel erg leuk vind! Het is helemaal niet moeilijk, maar wel hartstikke leuk. 

Top, kettinkje - Forever 21 || Skaterskirt - H&M || Cardigan - Only || Shoes - Nike || Armband - onbekend || Ring - Primark


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!