Image Map

woensdag 4 februari 2015

Fashion Inspiration!

Hi!

Maandag kwam het geweldige nieuws dat mijn twee neefjes zijn geboren! De hele maandag was ik helemaal blij en nog steeds. Maandagmiddag zijn we langs geweest in het ziekenhuis. Ze zijn super schattig, maar nog wel klein. Dat komt omdat ze een paar weken te vroeg zijn geboren. Gelukkig gaat alles goed! Ik kan niet wachten om weer bij ze langs te gaan!

Fashion! Je kunt er alle kanten mee op! Iedereen heeft zijn eigen stijl en (bijna) niets is verkeerd. Om bij de tijd te blijven bekijk ik heel veel inspiratie foto's. Bijvoorbeeld op Pinterest. Je komt veel verschillende stijlen tegen. Daarom leek het me leuk om een paar inspiratie foto's met jullie te delen. De meeste outfits zijn wel een beetje te vergelijken met mijn stijl. Nieuwsgierig? Kijk gauw mee!

 Deze outfit is echt heel erg gaaf! De kleuren combinatie vind ik echt heel erg mooi en natuurlijk. De verschillende stoffen die zijn gebruikt geeft de outfit een leuk effect. 
 De oversized trui is echt heel erg gaaf! Door het te combineren met een witte blouse en laarsjes met hoge hak geeft het de outfit een stoere, maar ook chique look.
 Deze outfit is heel erg basic, maar door de verschillende stoffen en de geprinte clutch is die ook wel echt heel erg leuk! De gestipte blouse onder de trui is echt heel erg grappig!
 Deze outfit vind ik echt heel erg mooi! Minimalistisch, maar oh zo mooi! Het doet me op een of andere manier een beetje denken aan Parijs. Ik weet niet waar ik dit op baseer, maar goed. Haha! De combinatie van deze sjaal met een basic trui geeft een leuk effect! 
Als laatst deze outfit! De outfit heeft veel verschillende stoffen, waar ik echt dol op ben. Verschillende stoffen over elkaar heen en met elkaar combineren, geven meestal de leukste outfits. De outfit is vrij girly, maar door het te combineren met een stoer jack, wordt dat al minder. Het printje van de panty vind ik echt een leuke toevoeging!

Ik vind zelf de eerste en de vierde outfit het leukst!
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!