Image Map

zaterdag 17 oktober 2015

One skirt, three outfits!

Hi!

Jaaaa! Het is herfstvakantie! Heerlijk! Dat de herfstvakantie is begonnen kan je gelijk al merken, want het weer is echt herfstig! Het regent en alle bladeren vallen weer van de bomen. Ach ja, het heeft ook wel weer wat. Gisteren had ik mijn laatste schooldag voor de vakantie en die was eigenlijk best wel relaxed. Alle leraren waren toe aan vakantie en wij ook, dus heel veel nuttigs hebben we niet gedaan. Vandaag begon ik toch met huiswerk, omdat zoals ik jullie eerder al vertelde de tentamenweek eraan komt. Toch had nog veel tijd over, dus ben ik naar Nikita geweest en heb ik foto's gemaakt voor dit artikel. Een goed begin van de vakantie! In dit artikel laat ik jullie zien hoe ik mijn leren skaterskirt op drie verschillende manieren heb gecombineerd. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Outfit 1: Blouse - Only || Skaterskirt - H&M || Panty - Hema || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki 
Dit is de eerste outfit! Deze outfit heb ik mijn skaterskirt casual gecombineerd. De outfit droeg ik gisteren ook aan naar school en hij was echt perfect voor een korte schooldag! Lekker comfy, maar toch ziet het er erg leuk uit! De items zijn vrij simpel, maar door een paar leuke accessoires en mijn nieuwe booties is deze outfit toch heel erg leuk!
Outfit 2: Top - Onbekend || Skaterskirt - H&M || Panty - Hema || Chelsea boots - Primark || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21 
De tweede outfit is wat chiquer en zou ik eerder dragen naar een feestje of een etentje. De top is heel mooi en chic. De skaterskirt is van zichzelf niet perse chic, maar in deze outfit komt hij wel heel erg mooi naar voren. Verder heb ik de outfit rustig gehouden, met simpele schoenen en een paar mooie accessoires.
Outfit 3: Top, Skaterskirt - H&M || Jack - Only || Panty - Hema || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Armbandje - DA || Ring - Primark
De laatste outfit is vrij stoer. In deze outfit gebruikte ik twee leren items. Eerst wist ik niet goed of dat wel goed samen zou gaan in één outfit, maar toch vind ik het resultaat best gaaf geworden. De outfit is wel vrij donker, maar door een paar accessoires of een vrolijke top kun je de outfit toch wat opvrolijken. Zelf vond ik deze combinatie met een basic top het leukst.

Welke outfit vinden jullie het leukst? 
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!