Image Map

zondag 1 februari 2015

Outfit! || Let's talk fashion!

Hi!

Zaterdagochtend werd ik wakker en zag ik dat er een laagje sneeuw lag! Snel ben ik naar buiten gesprint om eindelijk eens foto's te gaan maken in de sneeuw. Vorig jaar sneeuwde het nauwelijks en dit jaar heeft het ook niet veel gesneeuwd. Tot zaterdag, toen lag er opeens een dun laagje. Ik vind sneeuw best leuk. Het hoort gewoon bij de winter. Het jammere was alleen dat het hele erge natte sneeuw was, waardoor je snel uitglijdt. Dat overkwam mij ook bijna, gelukkig kon ik me nog net ergens aan vastpakken. Haha! Gelukkig is alles goed gegaan en is de outfit best leuk geworden. Kijk gauw mee voor de foto's in de sneeuw!

Dit is de outfit! Met deze outfit probeerde ik eens wat uit. Ik combineerde namelijk een cardigan met een colbert. En al zeg ik het zelf, het resultaat is best mooi! Het combineren van deze twee items heeft een leuk effect. Van voren lijkt het net of je een sjaaltje om hebt en van achteren lijkt het alsof je gewoon een lange top aan hebt. Een grappig effect! Verder heb ik de outfit vrij simpel gehouden. Een echte eyecatcher is mijn nieuwe statementketting. Ik kreeg hem als cadeautje van mijn moeder! Super lief! De statementketting geeft de outfit net wat meer pit!
Colbert, Cardigan - H&M || Jeans - Pieces || Top - Hema || Shoes - Timberland || Ketting - DA || Armband - Primark || Ring - Vroeger van mijn moeder geweest


Zo zie je dat je met twee totaal verschillende items een leuk geheel kunt maken. 
Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!