Image Map

zaterdag 14 maart 2015

Casual outfits with a dress!

Casual outfits with a dress!
Outfit 1: Jurkje - H&M || Jack - Only || Shoes - H&M 
Outfit 2: Jurkje - Boohoo || Denim jack - New Look || Shoes - Converse
Outfit 3: Jurkje - Only || Cardigan - Monki || Shoes - Zalando

Hi!

Aah héérlijk! Ik heb weekend en niet alleen weekend, maar een lang weekend. Ik ben volgende week maandag, dinsdag en woensdag ook vrij! Het is zo´n fijn gevoel, wanneer je weet dat je na het weekend nog steeds vrij bent. Maandag komen mijn vriendinnen. Altijd gezellig! Dinsdag ga ik ´s ochtends met mijn oma bij de Hema ontbijten en ´s middags komt een vriendin langs. Een paar leuke dingen in het vooruitzicht dus! Voor nu heb ik voor jullie een leuke trend voor komend seizoen. Lees gauw verder!
Jurkjes. Ze hebben een beetje de status, om voor feestjes te worden gebruikt, maar je kunt jurkjes ook gewoon hartstikke casual en sportief combineren. Komend seizoen zul je dit steeds vaker tegenkomen, want het begint echt een trend te worden. Een jurkje met je Nike airmax eronder is het helemaal! Zelf houd ik wel van jurkjes en skirts, dus deze trend past zeker bij mij. Om jullie te laten zien hoe makkelijk je jurkjes casual kunt combineren heb ik drie outfits bij elkaar gezocht.
De eerste outfit is vrij stoer. Door een felblauw jurkje te combineren met stoere boots en bikerjack heb je al gauw een stoere en comfy outfit! De tweede outfit is lekker vrolijk en sportief. Het roze jurkje is lekker vrolijk en zomers, perfect voor de lente of zomer. Met een denim jack en all stars ben je ready to go! De laatste outfit is super leuk voor een dagje shoppen of voor een dagje uit. Een leuke gebloemd jurkje met een simpele en comfy cardigan! Héérlijk!

Zelf vind ik de eerste outfit het leukst!
Welke outfit vinden jullie het leukst=
Liefs, Maud


1 opmerking:

  1. Hey! Ik heb je genomineerd voor de Liebster award! Kijk snel even op mijn blog voor meer info! xxx
    liefs,

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!