Image Map

woensdag 11 maart 2015

My spring essentials!

Hi!

Yeah! De lente komt er weer bijna aan! 21 maart is de officiële start van de lente. De lente vind ik een van de leukste seizoenen. Alle bloemen gaan weer bloeien, de vogels gaan weer fluiten en het weer wordt beter. Ook merk ik het 's ochtends op de fiets al, het is veel lichter wanneer ik op de fiets spring in de vroegte! Afgelopen weekend hebben we al een beetje kunnen genieten van het mooie weer. Het voelde echt als lente, zo lekker! Voor de lente heb ik mijn essentials bij elkaar gezocht! Ben je benieuwd wat mijn musthaves zijn voor de lente? Lees dan gauw verder!

Dit zijn mijn spring essentials! Deze dingen horen bij een leuke lente dag! Een leuke vrolijke outfit met leuke kleuren! Mooie nagels, een lekker geurtje, mooie zonnebril en een verzorgde huid. Alles wat je nodig hebt! Mijn bloemen skaterskirt gecombineerd met een leuke blauwe top. Een makkelijke maar vrolijke outfit. Wanneer de temperatuur hoger wordt wil je natuurlijk wel met blote benen en armen naar buiten. Daarom is het handig als je huid goed verzorgd is. Met een body butter kun je je huid lekker mee insmeren, waardoor je huid er gezond uitziet. De body butter die ik heb, is van Therme en is heel erg fijn!
Nagellak - Hema, diamond 1 || Nagellak - Essie, Pink diamond 18 || Parfum - Mexx, Fresh woman || Zonnebril - Action
 Body butter - Therme, Zen white Lotus || Shower scrub - Therme, seacare
 Tas - Hema
Top - Primark || Skirt - Forever 21

Wat zijn jullie spring essentials?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Ik heb zo'n zin in de lente! Begint al een beetje te komen.. die skaterskirt is echt leuk! X

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!