Image Map

zaterdag 21 maart 2015

Interior inspiration!

Hi!

Interieur! Iets wat mij altijd al heel erg aanspreekt. Vroeger toen ik klein was had ik al een voorkeur voor inrichten van playmobil huizen! Haha! Nu doe ik dat allang niet meer, maar de liefde voor inrichten blijft. Niet dat ik later iets met inrichten wil gaan doen en er echt goed in zijn ben ik niet, maar toch kan ik uren zoet zijn met inspiratie plaatjes kijken op Pinterest of andere sites. Ik houd vooral van lichte kleuren, maar een paar felle kleuren vind erbij vind ik erg gaaf! Er moet een gezellig sfeertje in een ruimte hangen, dat vind ik gaaf! Voor jullie heb ik een paar leuke inspiratie plaatjes gevonden. Nieuwsgierig? Kijk gauw verder!

 Wauw! De perfecte walk in closet! 
 Dat licht blauwe kleurtje! Leuk!
 Lichte kleuren zorgen voor rust.
 Wat schattig!
 De perfecte oplossing om dingen op te bergen en makkelijk zelf te maken.
 De industriĆ«le items geven een stoere look!
 Een gezellig en sfeervolle wand!
Ik heb een zwak voor vintage items en dan ook nog die leuke kleur! Gaaf!

Welk plaatje vinden jullie het leukst?
Zelf kan ik niet kiezen, ze zijn gewoon allemaal super gaaf!
Liefs, Maud

Alle plaatjes komen van Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!