Image Map

zondag 8 maart 2015

Outfit! || Classy!

Hi!

Eén van de leukste dingen om te doen nadat ik nieuwe kleding heb gekocht, is er nieuwe outfits mee te verzinnen. Als ik dingen koop bedenk ik gelijk hoe ik het kan combineren. Een leuke blouse kun je gemakkelijk op drie verschillende manieren combineren. Vorige week postte ik een blog over hoe je een gele blouse op drie verschillende manieren kunt combineren. Hierdoor kun je zien hoe je niet alleen een gele blouse vaak kan combineren, maar ook bijvoorbeeld een rode of zwarte blouse. Het is zo leuk om items in verschillende stijlen naar voren te laten komen, stoer of juist girly! In de outfit die ik jullie nu laat zien, draag ik mijn nieuwe blouse. Ben je benieuwd? Kijk gauw verder!


Dit is de outfit! Eigenlijk heb ik alleen maar nieuwe items gebruikt. Ik draag mijn nieuwe classy blouse. Ik vind hem zo gaaf! Hij is wat langer dan normale blouses, maar dat staat juist heel erg classy! Om hem iets minder classy naar voren te laten komen, kun je de blouse een beetje in je blouse stoppen. Zelf vind ik het zo heel erg leuk. Mijn nieuwe chelseaboots geven de outfit een leuk extraatje. M'n tas maakt de outfit helemaal af!
Blouse, Jeans - Only || Shoes - Primark || Tas - H&M || Armbandje - Kaatje || Oorbellen - Juwelier

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. hoi
    wat gaaf ik heb het zelfde outfit.
    het zit suuuuuuuuuuuper fijn.
    het staat heel goed.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!