Image Map

zaterdag 7 maart 2015

Shop the look

Shop the look

Top - Mango || Skort - Maurices.com || Shoes - H&M || Bag - Boohoo || Hoed - Urban outfitters

Hi!

Zo! Deze schoolweek zit er weer op.  Na de vakantie is het altijd weer even wennen om weer zo hard aan de bak te moeten. Gelukkig ging alles best goed en was de week zo voorbij. Gisteravond ging ik met een club vrienden kijken in een verzorgingstehuis, waar we binnenkort leuke avonden gaan organiseren voor de ouderen daar. Hoe leuk is dat! We kregen wat informatie en nu moeten wij brainstormen over wat wij willen doen! Ik heb er zin in. 
Voor nu heb ik een shop the look voor jullie. Ik heb budget items gezocht bij een look van een bekende celebrity. Ben je benieuwd wat ik van deze look vind? Lees dan gauw verder, 
Taylor Swift, ik denk dat iedereen haar ongeveer wel kent. Een beroemde actrice en zangeres die er altijd mooi en verzorgd bijloopt. De look die ze hier draagt is lekker comfy en simpel, maar ook chiq en classy. De effen croptop gecombineerd met een effen skort geeft rust in je outfit. Niet teveel kleur en prints zorgen voor rust. Ook gebruikt Taylor in deze outfit geen sieraden, maar toch heeft deze outfit wat leuke details. Zoals de hoed die ze op heeft of haar tas! De schoenen zorgen ervoor dat de outfit classy en chiq naar voren komt. Ik vind het een simpele en mooie outfit! Zelf zou ik er nog wel wat sieraden aan toevoegen, om het wat vrolijker te maken.

Wat vinden jullie van deze look?
Liefs, Maud

Shop the look by fashionofmaud featuring a crossbody purse

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!