Image Map

zaterdag 11 april 2015

Recap outfits!

Hi!

Eens in de zoveel tijd kijk ik terug naar de outfits die ik de afgelopen tijd heb samengesteld! Als ik ze dan zo bekijk, zie ik dat dat ik veel verschillende stijlen met elkaar combineer. Zoals je misschien al hebt gelezen in mijn vorige blogposts heb ik verschillende stijlen die ik met elkaar combineer. Zelf vind ik het erg leuk om te doen. Dat kun je ook terug zien in mijn outfits. Daarom leek het me leuk om een paar outfits van de afgelopen tijd te bekijken. Kijken jullie mee? Lees dan gauw verder!

 Outfit 1, december: Denim jack!                                    Outfit 2, december: It's my birthday!
Dit zijn de eerste twee outfits! Beide in december gepost. Deze twee outfits zijn echt het tegenovergestelde van elkaar! De een is heel erg stoer, de ander juist girly en classy. De tweede outfit droeg ik op mijn verjaardag! Dat is alweer een tijdje geleden.....
Wil je alle foto´s van de outfits zien? Klik dan op de naam van de outfit!
Outfit 3, december: Last outfit of 2014!                         Outfit 4, januari: First outfit of 2015!
De ene outfit is van december 2014 en de ander van januari 2015! Een leuk contrast! De linker outfit is classy, maar ook sportief door m'n nikes! De rechter outfit is een beetje country achtig, maar toch ook wel classy. De kleuren passen erg mooi bij elkaar!
Outfit 5, januari: My favorite gray coat!                        Outfit 6, februari: Let's talk fashion!
In beide outfits draag ik mijn jeans van Pieces. Een fijne en skinny jeans! Op dit moment is het een van mijn favoriete jeans! De afgelopen tijd droeg ik hem veel. Dat komt omdat die jeans op veel verschillende manieren te combineren is! Super handig! De eerste outfit is classy, maar ook casual. Voor de tweede outfit geldt eigenlijk hetzelfde!
Outfit 7, maart: Classy!                                              Outfit 8, maart: Casual blue!
De laatste twee outfits zijn van afgelopen maand! De eerste outfit is, zoals de titel al zegt, classy! De blouse vind ik echt heel erg gaaf! Hij is anders dan anders en dat maakt het nou zo leuk. De tweede outfit is met mijn favoriete top op dit moment. De print is zo leuk en vrolijk! Perfect voor de lente.

Zelf vind ik alle outfits eigenlijk heel erg leuk! Het is lastig om één leuke uit te kiezen!
Ik ben benieuwd welke outfit jullie het leukst vinden!
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Hele leuke outfits! Ik vind ze allemaal heel leuk, vooral outfit 2, 3 en 4.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!