Image Map

woensdag 8 april 2015

Wat is fashion voor mij?

Hi!

Mijn blog gaat voornamelijk over fashion. Best logisch wanneer je de naam van mijn blog ziet. Ik heb een passie voor fashion, maar wat is fashion nou precies? Je kunt er veel kanten mee op en voor iedereen is fashion weer anders. Voor de een is het iets anders dan voor de ander. Het kan zo zijn dat voor de een fashion gewoon iets is wat nodig is en waar hij of zij niet zoveel aandacht aanbesteed. Maar het tegenovergestelde komt ook veel voor. Wat fashion precies voor mij is vertel ik jullie. Lees gauw verder!

Fashion is een groot begrip. Binnen de fashionwereld heb je veel verschillende stijlen en trends. Dat niet alleen, fashion heeft ook voor iedereen een andere betekenis. Voor mij is fashion iets waarin ik mezelf kan zijn en mezelf kan laten zien. Wanneer ik bijvoorbeeld in een vrolijke bui ben, zou ik sneller een fleurige outfit aantrekken dan wanneer dat niet zo is.
Ik heb niet één bepaalde stijl, maar juist meerdere stijlen. Mijn stijlen zijn stoer, girly, classy en sportief. Ik houd ervan om deze stijlen te combineren en te mixen. Dat is juist het leuke van fashion. Je kunt zoveel stijlen combineren, wat leuke effecten oplevert! Fashion is gewoon iets waarmee je jezelf kan laten zien en het maakt niet uit hoe. Iedereen heeft zijn eigen stijl en is dus uniek! Dat vind ik het mooie van fashion!

Wat is fashion voor jullie?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!