Image Map

zondag 17 mei 2015

Blogbirthday!

Hi!

Vandaag bestaat mijn blog precies twee jaar! Twee jaar alweer! Wat gaat de tijd snel! Het voelt voor mij eigenlijk nog steeds een beetje alsof ik nog maar net ben gestart! Maar ik ben gewoon al twee jaar en 305 blogposts verder! Ik kan mijn eerste blogpost nog goed herinneren. Mijn eerste blogpost - als je m'n eerste 'voorstel' blogpost niet meerekent. - was een DIY. Ik maak best vaak zelfgemaakte kaartjes. Gewoon, omdat ik het leuk vind om ze weg te geven. In mijn eerste post liet ik zien hoe ik dat deed! Nu zou ik het heel anders aanpakken, maar het is wel grappig om te zien! Wil je deze post bekijken? Klik dan hier. Na een paar posts richtte ik me al gauw op fashion. Ik vind fashion hartstikke leuk, eigenlijk altijd al! Ben je benieuwd wat mijn favoriete outfits zijn van de afgelopen twee jaar? Lees dan gauw verder!

Dit zijn een paar leuke outfits van de afgelopen twee jaar. De eerste outfit is niet mijn allereerste outfit, maar wel mijn eerste outfit gemaakt met een fotocamera. Daarvoor maakte ik een paar keer mijn outfitfoto's met mijn Ipod.... *Shame* Je kunt goed zien, dat ik in de loop van de tijd betere foto's ging maken. Wil je meer foto's zien van de outfits? Klik dan op de nummers van de outfits!
Ik wil jullie echt ontzettend bedanken voor deze twee jaren! Zonder jullie lieve reacties was het me niet gelukt! Ik vind het nog steeds geweldig om te doen en heb veel plannen! Daarom ga ik gewoon lekker door! Elke maandag komen er weer leuke outfits online en verder verschillende leuke artikelen! Op naar de drie jaar!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!