Image Map

woensdag 13 mei 2015

Shoplog mei 2015!

Hi!

Morgen is het Hemelvaart en dat betekend dat ik en vele anderen vrij zijn! Samen met mijn ouders en zusjes gaan we een lang weekend naar Winterberg, Duitsland. Vanmiddag rijden we daar naartoe! Ik heb er echt heel erg veel zin in! We gaan lekker uitrusten en wat van de omgeving bekijken! Misschien rodelen! Dat is zo grappig! Haha! Voor nu heb ik een shoplog voor jullie! 2 mei ging ik naar Amsterdam voor de Beautyglossparty! Van tevoren heb ik nog wat geshopt en op de Beautyglossparty zelf kocht ik ook nog wat! Benieuwd wat ik heb gescoord? Kijk dan gauw verder!

 Gestreepte top - Bershka || Bloemetjes top - Bershka
Allereerst kocht ik een paar fashionitems bij de Bershka. Mijn doel was om naar de Forever 21 te gaan, omdat die alleen in Amsterdam te vinden is. Ik ben er uiteindelijk geweest, maar kon er eigenlijk niks leuks vinden. Bij de Bershka lukte dat juist wel heel erg goed! Ik kon alleen maar leuke dingen vinden. Zo ook deze twee tops. Ze zijn allebei een beetje cropped, wat heel erg leuk is voor de zomer. De linker top heeft off-shoulder mouwtjes, wat een heel leuk effect geeft! De top rechts is gewoon heel erg vrolijk!
 Shorts - Bershka
Ook kocht ik deze high-waisted shorts! Ik had geen high-waisted shorts meer, dus deze shorts is helemaal perfect! Hij sluit heel erg mooi aan, wat echt een must is! Ook kan ik hem makkelijk dragen met croptops, bijvoorbeeld met mijn nieuwe croptops! 
Deautybox || Handcrème - Rituals, Ginkgo's secret
Op de Beautyglossparty kocht ik een Deautybox., Een deautybox is een box die je voor €15,- per maand kan krijgen. Er zitten allemaal mooie beautyproducten in! Op de Beautyglossparty kon je ze voor de helft kopen. Zelf wilde ik het wel een keer proberen, dus kocht ik een box. In mijn box zaten veel leuke producten. Onder andere deze handcrème van Rituals! Ik heb hem nog niet gebruikt, maar ik ben wel heel benieuwd hoe hij is!
 Luminizer and briightening base - Wonderlight, So susan || Lipgloss - Shi Seido
Deze producten zaten ook in de box! Het linker product vind ik zelf heel erg gaaf! Het is een twee-in-één product. Aan de linkerkant heb je een soort van bronzer en een vloeibare oogschaduw. Aan de rechterkant heb je een concealer. Ik weet nog niet of hij fijn is, omdat ik hem nog niet heb gebruikt, maar dat ga ik gauw genoeg doen! De rode lipgloss op de rechter foto is echt heel erg gaaf! Ik had hem laatst op, maar ik weet niet wat ik er van moet vinden... Op zich vind ik het wel mooi, maar ik weet niet zeker of het mij wel staat! Nou ja, het werkte in ieder geval goed! De pigment van deze lipgloss is echt heel erg goed!
Soft showergel - Eucerin || Herstellende shampoo - Weleda
De laatste twee producten zijn vooral praktische producten en zijn altijd handig! Een lekkere soft showergel van Eucerin en een goede en herstellende shampoo van Weleda! 

Allemaal leuke producten!
Wat vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!