Image Map

zaterdag 30 mei 2015

Favorites! || May!

Hi!

De maand mei is alweer bijna voorbij! Een maand waarin ik veel dingen heb gedaan. Zoals de Beautyglossparty, de meivakantie, een lang weekend naar Winterberg en gezellige middagen met vriendinnen. Een drukke, maar leuke maand. Nu is het nog maar een maandje tot de zomervakantie! Een goed vooruitzicht. In de zomervakantie ga ik samen met mijn ouders en zusjes naar Italië, aan het Gardameer. Hier zijn we twee jaar geleden ook geweest en dat beviel ons zo goed, dat we er nu weer naartoe gaan. We gaan niet naar dezelfde camping, maar wel naar dezelfde plaats. Ik kijk er ontzettend naar uit! Vooral naar het lekkere weer, de ijsjes en het strand!
Voor nu wil ik jullie mijn favorieten van deze maand laten zien! Kijk gauw verder.

 Blouse - Primark
Mijn fashion favoriet van deze maand is deze donkerblauwe blouse. De kleur vind ik heel erg mooi en hij past eigenlijk bij alles. Of je hem nou combineert met een bloemige skirt of met een strakke skinny jeans, alles past! De details aan de achterkant van de blouse vind ik heel erg schattig! Een goede favoriet dus! Met dit item plaatste ik een tijdje geleden een hele leuke outfit! Benieuwd naar deze outfit? Klik dan hier.
 Nagellak - Catrice, luminous nails || maskertje -Van der Hoog, 3 minuten masker met jojoba olie.
Deze twee beautyproducten zijn mijn favoriet van deze maand. De nagellak zat in de goodiebag van de Beautyglossparty. De nagellak werkt verzorgend. Ik heb hem nu een keer gebruikt en ik ben heel erg tevreden over dit product en ben van plan hem veel vaker te gebruiken! De maskertube van Van der Hoog is heel erg makkelijk te gebruiken en geeft je huid echt even een boost. Mijn huid voelt na een maskertje echt heerlijk zacht aan! Héérlijk!
 Plaknotities - Hema || Armbandjes - Onbekend
De plaknotities zijn zo handig! Deze plakkers gebruik ik de laatste tijd heel erg vaak. Het is zo handig en overzichtelijk. Perfect voor de planners onder ons! (; De armbandjes heb ik echt al een hele lange tijd. Ik zou niet weten waar ze vandaan komen. Volgens mij horen ze niet eens echt bij elkaar, maar ze zijn zo schattig! Lekker fleurig voor de zomer. 
Mijn favoriete blogger van deze maand is Mel, een Amerikaanse blogger en model. Ik volg haar nog niet zo lang, maar haar foto's zijn zo gaaf! Haar outfits zijn echt heel erg mooi. Ze combineert de bijzonderste items samen tot een hele leuke outfit! Haar foto's zijn heel erg mooi, bijna pinterest-achtig! Neem gauw een kijkje op haar blog.

Dit waren mijn favorieten van de maand mei.
Wat was jullie leukste herinnering aan de afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!