Image Map

maandag 1 juni 2015

Outfit! || Simply casual!

Hi!

Dit weekend was erg druk en vloog zo weer voorbij. Zaterdag was is ziek, waardoor ik niet veel dingen kon doen. Er stond van alles op mijn planning, maar dat ging niet door. Ik heb heel rustig aan gedaan, wat me wel een beetje begon te vervelen, maar het was wel beter voor me. Gisteren had mijn zusje een wedstrijd op Nikita. Ik moest helpen met het klaarmaken van Nikita en ook moest ik schrijven bij de wedstrijd. Ik schreef alle opmerkingen van de jury op. Gelukkig voelde ik me al iets beter. 's Middags heb ik nog veel huiswerk gemaakt en toen was het weekend alweer voorbij. Nu begint de schoolweek weer! Voor nu heb ik een leuke casual outfit voor jullie! Lees gauw verder.

Dit is de outfit! Ik combineerde mijn witte kanten flower cardigan met een zwarte chiffon top. De cardigan en de jeans zijn al erg licht van kleur. Om het geheel niet te licht te maken voegde ik de zwarte top toe. Het contrast is geeft een leuk effect. Deze outfit vind ik heel erg fijn, omdat het makkelijk te combineren is en je het vaak kan dragen voor veel gelegenheden. Easy, but beautiful!

Top - Forever 21 || Cardigan - C&A || Jeans - H&M || Shoes - Converse || Ketting - SIX || Ring - Hema || Armband - Primark


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!