Image Map

woensdag 3 juni 2015

Fashion inspiration!

Hi!

Vandaag was weer een drukke dag! Ik had tot twee uur school en daarna ging ik samen met een vriendin werken aan een project op school. De laatste tijd gaan mijn persoonlijke stukjes alleen maar over school, merk ik! Het is ook zo druk. Hopelijk kan ik over een paar weken leukere dingen vertellen dan alleen maar hoeveel ik moet doen voor school, want dat is ook wel een beetje saai. Om mezelf toch wat op te vrolijken zat ik naar leuke fashion inspiratie te kijken. Altijd leuk en het voelt voor mij ook wel als een soort ontspanning. Voor nu heb ik voor jullie een paar leuke inspiratiefoto's voor jullie! Kijk gauw verder!

In deze outfit zie je iets terug van de white on white trend. Door de hakken en colbert te combineren met een stoere gescheurde jeans maak je de outfit stoer en toch ook wel girly!
Deze outfit is chic door de hakken en clutch, maar ook stoer door de boyfriend jeans. Deze outfit lijkt best veel op de eerste outfit. Het is gewoon zo leuk om iets chiques te combinern met iets stoers of sportiefs. 
Deze outfit is heel erg gaaf! Door de lange blouse te gebruiken als jurkje en er ook nog eens sneakers onder te dragen heb je alle trends te pakken! Het enige goede woord voor deze outfit is: Gaaf!
Deze outfit is ook weer een mix van sportief, chic en stoer. De kleuren passen goed bij elkaar. Ook de prints zijn heel goed gecombineerd. En die bruine benen! Hoe bruin zijn die!? ik zou willen dat mijn huid zo snel bruin zou worden!
Deze outfit is lekker vrolijk en zomerachtig! Het rokje heeft een leuke print, met mooie pastel kleuren. De combinatie van alle items samen is heel erg vrolijk, wat mij dan ook weer vrolijk maakt! 
Deze outfit laat de black on black trend zien. Ook deze midi-dress is een trend. Vooral van vorig seizoen, maar ook aankomend seizoen is het nog steeds heel erg leuk! Door jurk te combineren met sneakers wordt de outfit ook nog sportief!


Welke foto vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Bron: Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!