Image Map

zondag 7 juni 2015

EO-Jongerendag 2015!

Hi!

Gisteren ging ik voor de derde keer naar de EO-Jongerendag! Een dag vol muziek en gezelligheid. Samen met mijn vriendengroep zijn we nu al drie keer geweest en het blijft geweldig! De sfeer die daar rond hangt is niet te beschrijven. Dit jaar was de muziek heel erg goed. Er was niet één band die ik minder leuk vond, eigenlijk waren ze allemaal erg goed. De bands die optreden waren; Draw the parade, Royal tailor, Switchfoot en Hillsong Young & Free. De laatste twee vond ik het leukst. Zij zetten het publiek echt op zijn kop! Iedereen was blij en stond lekker te springen en mee te zingen! Het was echt een geslaagde dag! Volgend jaar ga ik zeker weer! Kijk verder voor wat leuke foto's!


Zijn jullie al eens naar de EO-Jongerendag geweest?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!