Image Map

maandag 29 juni 2015

Outfit! || The sun is shining!

Hi!

Wat een heerlijk zo'n weekend ZONDER huiswerk! *Party* Dit weekend heb ik lekker rustig aangedaan, dat kon ook niet anders nu ik ongeveer vakantie heb. Zaterdag ging ik even met mijn moeder en zusje naar het centrum en kocht ik nieuwe schoenen. Ook speelde ik mijn laatste concert op mijn cornet, omdat ik besloten heb daarmee te stoppen. Gisteren had ik een afsluitende barbecue met een vriendengroep van de kerk. Dat was erg gezellig. Een lekker weekend dus. De week die voor de boeg staat is best druk, maar ook heel erg leuk! Vandaag ga ik met een vriendin shoppen in Almere. Altijd leuk! Dinsdag ben ik doe ik het overdag rustig aan en ga ik 's avonds voor het eerst werken! Best spannend, maar ook heel erg leuk! Woensdag ga ik met mijn klas naar Parijs! Donderdag ga ik daarvan bijkomen,vrijdag moet ik mijn rapport ophalen, vrijdag heb ik een bruiloft, zaterdag inpakken en zondag op vakantie! Allemaal leuke dingen dus! Voor nu heb ik een casual, maar ook chique outfit voor jullie! Kijk gauw verder!

 Dit is de outfit! Zoals ik al zei is de outfit casual, maar ook chique door de schoenen. De sleehakken kocht ik voor de bruiloft die ik vrijdag heb. Ik had eigenlijk helemaal geen goede hakken.... Nu dus wel en ik vind ze toch mooi! Ze lopen ook heel lekker! Dat had ik eigenlijk niet verwacht. Nu ben ik druk aan het oefenen met lopen! De sleehakken geven de outfit een chique touch, wat een trend is dit seizoen. De top die ik aan heb kocht ik een jaar geleden bij de Bershka! Een zomerse top, met een leuke print. Dat past perfect bij het weer dat er deze week aankomt! Héérlijk!
      Top - Bershka || Jeans - Only || Shoes - Scapino || Ketting - Primark || Armbandjes - Onbekend 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!