Image Map

zaterdag 11 juli 2015

Shoplog!

Hi!

Het is hier heerlijk in Italië! Het weer is goed, bijna té voor ons Hollanders, maar heerlijk! Elke dag boven de 30 graden! Elke dag lig ik in het Gardameer op mijn luchtbedje te dobberen. Vandaag zijn we naar een stadje dichtbij geweest en hebben we een lekker Italiaans ijsje gehad! Voor nu heb ik een leuke blogpost voor jullie!
In de afgelopen maand juni heb ik een paar dingen gekocht, die ik nu heb opgespaard tot een shoplog! Nieuwsgierig naar mijn nieuwe items? Kijk gauw verder!

 Tops - Allebei Primark
Zo kom ik nooit bij de Primark en zo was is er twee keer afgelopen maand! De collectie vond ik heel erg leuk en er waren veel leuke dingen. Ik had alleen bijna niets nodig, dus heb ik niet zo heel veel gekocht. De linker top is lekker casual en makkelijk te combineren. De print vind ik helemaal leuk. Ik houd echt te veel van dit soort printjes. De zwarte top is gewoon een basic item. Nooit verkeerd!
 Playsuit - Pirmark || Kettinkje - Primark
Deze playsuit vind ik echt geweldig! Dat printje! Zo leuk! Ik had al een lange jumpsuit en nu dus een korte playsuit. Het lijkt me heel erg lekker en comfy zitten, perfect voor de warme zomerdagen! Het kettinkje vind ik erg mooi minimalistisch en simpel. Het is geen echte eyecatcher, maar wel een leuke toevoeging aan je outfit! 
 Sandaaltjes, Sleehakken - Scapino
Misschien heb je ze al gezien in één van m'n outfits, maar deze schoenen zijn nieuw! Ik kocht ze bij de Scapino met heel veel korting! Altijd fijn! De sandaaltjes zijn met elastiek, waardoor ze heel erg makkelijk aan te trekken zijn en ook nog lekke zitten. De sleehakken zijn staan echt heel erg mooi en elegant. Perfect onder een leuk zomerjurkje!
Zonnebril - The Sting
Ik was al een tijdje op zoek naar een tweede zonnebril. Een tijdje terug liep ik tegen deze leuke zonnebril aan. Bij The Sting was er veel korting op alle zonnebrillen, deze zonnebril was zelfs nog maar €1! Daarom nam ik deze hele leuke zonnebril mee!

Wat vinden jullie van mijn aankoopjes?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!