Image Map

woensdag 15 juli 2015

Outfit! || Parijs!

Hi!

Mijn vakantie in Italië is alweer bijna afgelopen. Samen met mijn ouders en zusjes gaan we voor de laatste keer uiteten bij een hele leuke en goede pizzeria om de vakantie hier af te sluiten! Het was heerlijk in Italië! Ik heb zeker genoten! Morgen nog een lange dag rijden naar Nederland....argh! Wanneer ik terug ben zal ik een uitgebreid artikel plaatsen over deze vakantie! Voor nu heb ik een outfit voor jullie. 
Woensdag 1 juli ben ik met school naar Parijs geweest. Misschien heb je het artikel hierover al gelezen. Als je het nog wil lezen, kijk dan even terug en je vind het! Omdat we er toch waren besloten ik en mijn vriendin om outfitfoto's te maken! Niet dat mijn outfit zo spetterend was, maar meer om de plek. Wanneer maak je nou outfitfoto's voor de Eiffeltoren? Nooit dus! Is iets heel anders dan mijn eigen muurtje thuis! Haha! Nou, zijn jullie al benieuwd naar de foto's? Kijk dan gauw verder!

 Dit is de outfit! Het was heel erg heet, dus daarom had ik een simpele en luchtige outfit aan gedaan. Ik droeg mijn nieuwe en nu favoriete shorts van de Bershka en mijn fleurige top! De outfit is heel erg casual, maar dat is ook wel fijn bij zo'n actieve dag! Verder droeg ik mijn nikes, omdat ze gewoon heerlijk lopen! Ook stond het wel sportief bij deze outfit! Verder had ik paar accessoires toegevoegd om de outfit af te maken. Het allermooiste aan deze outfit vind ik toch wel de plek!
Top, shorts - Bershka || Shoes - Nike || Zonnebril - The Sting || Armbandje - Kaatje || Kettinkje - Forever 21

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!