Image Map

woensdag 5 augustus 2015

Fashiontrend! || Pencil skirts!

Trend! || Pencil skirts!
Outfit 1: Pencil skirt - H&M || Blouse - Topshop || Shoes - Zalando || Watch - Forever 21 
Outfit 2: Pencil skirt, Rings - H&M || Top - New Look || Shoes - Adidas 
Outfit 3: Pencil skirt, Bracelet, Top - H&M || Shoes - Nike

Hi!

Mijn vakantie gaat rustig verder, ook de afgelopen dagen gingen hard voorbij. Maandagmiddag heb ik gewerkt en gisteren ging ik shoppen met mijn moeder en zusjes en werkte ik 's avonds. Het shoppen was erg leuk en ik ben meer dan geslaagd. Binnenkort komt een shoplog online. Vandaag doe ik rustig aan. Vanmiddag komt een vriendin langs en gaan we lekker bijkletsen! Altijd gezellig. De aankomende dagen ga ik best nog veel leuke dingen doen. Zo ga ik een dagje weg met mijn moeder en zusje, komt nog een vriendin langs en ga ik lekker werken. Best een leuke week dus! Voor nu heb ik voor jullie een leuke trend van dit seizoen.

Sinds de winter is de trend begonnen: De pencil skirts. Een skirt die strak om je taille en benen loopt, hierdoor zie je je mooie contouren. De skirt komt tot je knie, of daaroverheen. Het leuke aan deze skirt is dat je hem op veel verschillende manieren kan combineren. De pencil skirt is van zichzelf best chique, maar dat hoeft niet te betekenen dat je deze skirt chique hoeft te combineren. In de eerste outfit die je hierboven kunt zien heb ik de skirt wel chique gecombineerd en dat staat best leuk. Vooral op een bruiloft of andere aangelegenheid kun je dit goed dragen. Toch komt het dit seizoen veel vaker voor dat deze pencil skirts sportief en casual worden gecombineerd. Deze trend heeft ook mijn voorkeur. Je combineert de pencil skirt met  een paar stoere sneakers en een leuke top! Zo heb je in no time een stoere outfit en je hoeft niet eens schoenen aan te trekken die eigenlijk niet eens zo heel erg lekker zitten. Gewoon op je sneakers! Perfect voor een leuke zomerse dag!

Ik vind de trend heel erg leuk en de pencil skirt staat nu hoog aan mijn wishlist!
Wat vinden jullie van deze trend?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Bij andere vind ik het mooi staan maar weet niet of het ook iets voor mij is. De tweede top erbij is leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!