Image Map

maandag 3 augustus 2015

Outfit! || Sunny flowers!

Hi!

Dit weekend heb ik best wel veel gedaan. Zaterdag heb ik gewerkt en gisteren ging ik naar Giethoorn. Het was mooi weer en samen met vrienden wilden we een bootje huren om te gaan varen, maar meerdere mensen hadden dit idee. Er waren zoveel mensen dat er geen bootjes meer te huur waren... Dus toen hebben we maar een ijsje gegeten als troost! Uiteindelijk was het best gezellig! Vandaag doe ik ook niet zoveel. Een beetje van het lekkere weer genieten, door een boek te lezen in de zon. Vanmiddag ga ik nog even werken. Een leuke dag dus! Voor nu heb ik een leuke outfit voor jullie! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Ik maakte de foto's vorige week, toen het erg veel regende, daarom draag ik een lange broek, maar vandaag kun je die wel vervangen voor een korte broek! In de outfit draag ik mijn gebloemde croptop van de Forever 21, gecombineerd met m'n kanten cardigan. De combinatie vind ik best schattig en vrolijk!
Croptop, kettinkje - Forever 21 || Jeans - Only || Cardigan - C&A || Sandaaltjes - Scapino || Armbandje - Kaatje

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!