Image Map

zaterdag 1 augustus 2015

Favorites! || July!

Hi!

De maand juli is alweer voorbij! Wat betekend dat de 6 weken vakantie ook weer steeds minder worden..... Gelukkig was deze maand heel erg leuk! Ik heb super veel leuke dingen gedaan en vooral veel uitgerust! Ook ben ik natuurlijk op vakantie geweest, dat is alweer meer als twee weken geleden! Whaat! Zo snel! Afgelopen dagen heb ik veel gewerkt, want sinds begin juli heb ik een baantje! Daar ben ik heel erg blij mee! Ik ben vakkenvuller in een supermarkt. Ik heb het heel erg naar mijn zin, want ik heb leuke collega´s en het werk is leuk! De maand juli was dus erg geslaagd! Voor nu heb ik voor jullie mijn favorieten van deze maand!

Parfum - Calvin Klein, in2u || Bodybutter - The Bodyshop, Vanille
Allereerst mijn beauty favorieten van deze maand! De parfum is van Calvin Klein en een van mijn favorieten. De geur is echt heerlijk fris, wat goed past bij de zomer! Wanneer je op zoek bent naar een lekker zomers geurtje, is deze zeker een aanrader! De bodybutter van de Bodyshop, kocht ik in Zuid-Afrika. Het is een reisverpakking, waardoor er niet veel in zit, maar precies genoeg voor op vakantie. Deze nam ik mee naar Italiƫ, waar ik zeker van deze bodybutter heb genoten. Hij ruikt echt heerlijk en werkt goed!
Zonnebril - The Sting || Washitapes - Action
Deze zonnebril heb ik deze maand erg veel gebruikt. Ik kocht hem voor de vakantie in de sale en sindsdien heb ik hem erg veel gedragen. Hij heeft leuke details en zit lekker! Perfect!
De washitapes kocht ik om mijn schoolspullen voor aankomend schooljaar mee te pimpen. De kleur blauw/groen vind ik erg mooi en staat vrolijk. De zwart/witte is gewoon tijdloos!
Playsuit - Primark
Mijn fashion favoriet van deze maand is deze playsuit! Ook deze kocht ik voor de vakantie en heb ik in ItaliĆ« veel gedragen. Een playsuit zit gewoon erg lekker en het is lekker luchtig. Het perfecte fashionitem voor in de zomer! Met deze playsuit, plaatste ik afgelopen week ook een outfit. Die outfit zie je hier rechts.Wil je meer foto's zien van deze outfit? Klik dan hier.
Mijn favoriete blogger van deze maand is Dascha. Ze blogt vooral over mode! Haar foto's en outfits spreken mij erg aan en ik kan er veel inspiratie aan op doen! Haar blog is zeker een kijkje waard!
Klik op de link onder de foto, om haar blog te bekijken.

Dit waren mijn favorieten van de maand juli.
Wat waren jullie favorieten van de afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!