Image Map

zaterdag 5 september 2015

New in: Horloge!


Hi!

Jaaa, het is weer weekend! Ondanks het druilerige weer heb ik een leuk weekend. Vanochtend heb ik eerst gewerkt tot half 1. Het was lekker druk in de winkel, dus er was genoeg te doen! Vanmiddag ging ik samen met mijn moeder, oma en zusjes naar het winkelcentrum, dicht bij het dorp waar ik in woon, geweest.  We waren op zoek naar een paar laatste items in de sale. Ik vond een leuke blouse voor nu nog maar een tientje! Ook kocht ik een mooie horloge, die ik jullie zo laat zien! Verder hebben we lekker door het centrum gestruind en op een terrasje was gedronken! Vanavond ga ik nog even naar Nikita en morgen moet ik nog even aan de bak voor school. Een best leuk en relaxed weekend dus! Voor nu wil ik jullie mijn nieuwste aanwinst laten zien! Kijk gauw verder!

Horloge - ikki, Kaatje
Dit is hem dan! Deze horloge had ik al een tijdje op het oog. Vroeger droeg ik altijd horloges, maar toen mijn laatste horloge stuk ging heb ik nooit meer een nieuwe gekocht. Een tijdje terug zag ik deze en was ik meteen verkocht, alleen ik als twijfelaar na hem niet mee. Nu zag ik hem weer en heb ik hem uiteindelijk toch meegenomen. Nu ik hem heb, ben ik er erg blij mee. Hij is heel mooi en tijdloos. Ik kan hem makkelijk combineren en toch is het een leuke eyecatcher!

Wat vinden jullie van mijn nieuwst aanwinst?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!