Image Map

woensdag 2 september 2015

Favorites! || August!

Hi!

De maand augustus is alweer voorbij. En wat ging het als bijna elke maand weer hard! De afgelopen maand heb ik veel dingen gedaan. Zo ging ik weer naar school, heb ik veel gewerkt, ben ik veel bij Nikita geweest en ben ik naar Amsterdam geweest! Deze maand moest ik nog wel even inkomen met school, al dat huiswerk! Gelukkig ben ik er nu wel weer een beetje aangewend. Vanavond ga ik weer werken en morgen moet ik een lange dag naar school, maar het gaat allemaal lukken! Voor nu heb ik, net als elke maand, mijn favorieten voor jullie! Kijk gauw verder!

 Mascara - Essence, Lash princess || Boek - Status O.K. - Mariëtte Middelbeek
Mijn allereerste favoriet is de mascara van Essence. Deze mascara zat in de goodiebag van de Beautyglossparty. Ik was een beetje huiverig voor een goedkope mascara, omdat ik dacht dat de kwaliteit minder zou zijn, maar dat viel allemaal reuze mee. Natuurlijk is de kwaliteit niet optimaal, maar toch maakt 'ie mijn wimpers mooi lang! Een aanrader als je op zoek bent naar een budgetmascara. Het boek Status O.K. is mijn favoriete boek van deze maand. Sinds ik het boek Turbulentie van Mariëtte Middelbeek heb gelezen ben ik om. Haar schrijfstijl spreekt mij heel erg aan. In haar boeken beschrijft ze een gebeurtenis die niemand wil overkomen, maar zij schrijft zo dat je erover na gaat denken. Wat zou ik in die situatie doen? Zulke vragen komen bij je naarboven. Een erg goed boek!
 Jack - Only
Mijn fashion favoriet van deze maand is mijn nieuwe bikerjack. Dit jack kocht ik in de vakantie bij de Only. Ik was al een tijdje op zoek naar een goed jack, tot ik deze tegenkwam. Hij zit heel mooi en sluit goed aan. In de maand augustus plaatste ik een artikel met dit jack. Ben je benieuwd naar meerdere foto's en details? Klik dan hier.
 Slip-ons - Primark
Deze slip-ons droeg ik deze maand veel. Ik kocht ze ook in de vakantie, bij de Primark. Doordat ze bij de Primark vandaan kwamen, wist ik niet wat de kwaliteit zou zijn en of ze goed zouden lopen. Verrassend genoeg lopen ze goed. Natuurlijk moet ik er geen marathon op gaan lopen, maar een dagje school red ik met gemak. Ze staan erg leuk en geven je outfit een leuke touch!
Mijn favoriete blogger van deze maand is Luna. Ik volgde Luna al een hele lange tijd op haar oude blog lunalovelyworld, maar sinds kort is ze een nieuw blog gestart, Ses lunettes. Haar nieuwe blog is heel erg mooi! Luna kan heel erg goed schrijven en fotografeert leuke outfits! Neem gauw even een kijkje op haar blog! Link onder de foto!

Wat waren jullie favorieten van de afgelopen maand?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Ohh, dat jasje is mooi! Gewoon alles zwart. Was daar eigenlijk een hele lange tijd naar op zoek, maar ja, heb nu al een andere gekocht haha. De slip-ons zijn ook heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!