Image Map

maandag 28 september 2015

Outfit! || Pink and chic!

Hi!

De nieuwe week begint rustig. Vandaag heb ik namelijk een verkort lesrooster. Een les duurt nu maar 25 minuten, in plaats van 50 minuten. Waardoor ik om half 12 al uit ben! Heerlijk om zo m'n week te beginnen. Deze week heb ik het niet heel erg druk, denk ik nu, maar meestal halverwege de week ben ik toch altijd wel weer druk met school en werk. Maar ik denk dat iedereen daar wel last van heeft. Dit weekend was erg leuk en toch ook wel een beetje druk, maar wel op een goede manier. Zaterdag vertelde ik al dat ik een leuke dag had en gisteren was dat weer het geval. Samen met mijn moeder keek ik de film 'Hoe duur was de suiker' voor mijn CKV-verslag. Een hele mooie film, met historie en romantiek. Een aanrader als je daar van houdt!
Voor nu heb ik voor jullie weer een mooie outfit! Kijk gauw verder!

 Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn favoriete item van dit moment, mijn pencil skirt. Hij is zo leuk te combineren! Nu, wanneer het kouder wordt, wil ik het gaan combineren met een panty en dat kan prima. De blouse heb ik laatst in de sale gekocht en ik ben er erg blij mee! De kanten details zijn zo mooi! De items samen vormen een chique outfit. Ik vind het wel wat hebben. De donkere kleur van de pencil skirt, gecombineerd met de mooie lichte kleur van de blouse. I love it!
Een leuke outfit voor een diner of een feestje. Toch kun je het ook dragen naar school of naar je werk met een paar kleine aanpassingen. Zo droeg ik deze outfit vorige week vrijdag naar school. Om de outfit iets minder chic te maken, droeg ik mijn Nikes. Zo was de outfit chic met een sporty touch!
Blouse - Vila || Pencil skirt - Only || |Panty - Hema || Chelsea boots - Primark || Watch - Ikki || Bracelet - DA


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud 


1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!