Image Map

woensdag 16 september 2015

What I could wear!

Hi!

Door het hele land zie je het gebeuren. De zomer komt aan z'n eind en de herfst gaat nu toch echt beginnen.  Het is bijna officieel herfst, dus nu moeten we nog maar een paar dagen genieten van de 'zomer'... Toch vind ik het altijd wel leuk, de herfst. De donkere warme kleuren komen weer in mijn kast te liggen en de cliché cosy days met Netflix en een kop thee komen er ook weer aan. Het allerleukste aan de herfst, vind ik altijd de nieuwe collecties in de winkels. De herfstcollectie en de voorjaarscollectie vind ik altijd de leukste, omdat je de items uit die collectie meestal ook nog in de winter en zomer kunt dragen. Super handig, dus eigenlijk! Om dag te zeggen tegen de zomer en alvast in de herfst stemming te komen heb ik twee samengestelde outfits voor jullie. Eén in de zomer stemming en één in de herfst stemming! Nieuwsgierig? Kijk gauw verder!

Outfit 1: Flowerskirt, Chiffon top - Forever 21 || Cardigan - C&A || Shoes - All Stars, Converse || Watch - Ikki || Parfume - P.S. Love
De eerste outfit is zoals ik al zei in de zomer stemming. Mijn vrolijke flowerskirt, gecombineerd met een zwarte chiffon top. De combinatie van basic en fleurig doet het altijd goed, om het geheel nog iets leuker te maken hebben ik mijn gehaakte cardigan eraan toegevoegd. Verder een paar accessoires en je bent klaar. Nu zou ik deze outfit nog kunnen dragen met een panty!
(Nu de herfst begint wordt het ook sneller donker, daar vergiste ik me even in, vandaar dat de foto's iets donkerder zijn uitgevallen...)
Outfit 2: Jeans - H&M || Grey sweater, Top - Primark || Shoes - All Stars, Converse || Bracelet - Kaatje || Lipstick - Action
De tweede outfit is voor de herfstige dagen. Mijn jeans heb ik gecombineerd met mijn grijze sweater. Om wat detail aan de outfit toe te voegen leek het mij leuk om de blauwe top onder de sweater te dragen en het kraagje naar voren te laten komen. Zo creëer je snel en gemakkelijk een leuk detail in je outfit. Verder voegde is het leuk om een paar accessoires toe te voegen en een felgekleurde lipstick, om de zomer toch nog een beetje terug te halen!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!