Image Map

maandag 31 augustus 2015

Outfit! || C'est chic!

Hi!

Het weekend is weer voorbij. Zoals ik jullie zaterdag al vertelde, moest ik gisteren de punten op schrijven tijdens een dressuurwedstrijd op onze stal. Het was een erg spannende wedstrijd, omdat alle ruiters dicht bij elkaar lagen, qua niveau. Uiteindelijk heeft mijn zusje gewonnen samen met onze pony Nikita! Ik ben erg trots op ze! Gistermiddag deed ik het rustig aan, want ik had al mijn huiswerk al af! Vandaag had ik een korte dag, omdat er heel veel was uitgevallen! Heerlijk toch! Je kunt je week erger beginnen. Nu heb ik mijn huiswerk af voor morgen en ga ik nog even wat dingetjes samenvatten, maar eerst heb ik voor jullie een hele leuke en stoere outfit! De foto's zijn gemaakt door een goede vriendin! Het resultaat is erg mooi geworden, al zeg ik het zelf! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe top! De kleur vind ik heel mooi en de split aan de zijkanten is een leuk detail. Deze langere tops met split zie je de laatste tijd vaak voorbij komen. Toen ik deze top tegenkwam leek het me leuk om het ook eens uit te proberen en nu ik hem een paar keer heb gedragen ben ik er erg blij mee. De top is girly, maar ook een beetje stoer. I like it! De top heb ik simpel gecombineerd met een simpele jeans en slip-ons!
   Top, slip-ons, necklace - Primark || Jeans - Only || Bag - Outfitters Nation || Bracelet - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit? 
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. hoi
    wat een gave foto,s.
    is het misschien een leuk idee op een item te maken over paardrijden en paardrij outfit.
    mvg debby

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!