Image Map

woensdag 14 oktober 2015

Wintercoats!

Hi!

Pfoe, wat een drukke week opeens! Ik heb deze week een paar moeilijk toetsen, waar ik heel hard voor moest leren. Vandaag heb ik er eentje gehad en op zich ging die denk ik wel oké. Morgen heb ik nog twee moeilijke toetsen en dan ben ik even klaar voor de herfstvakantie. Na de herfstvakantie heb ik mijn eerste toetsweek! Spannend! We gaan het zien! Dit weekend ga ik niet zoveel bijzonders doen. Een beetje paardrijden en ga ik mijn ouders helpen met het verven van de gang. Een best goed begin van de vakantie! Voor nu heb ik voor jullie een paar trends voor de winterjassen van dit seizoen! De afgelopen dagen was het namelijk best wel koud, dus het is weer tijd voor de winterjassen. Dit jaar heb ik een nieuwe nodig, dus daarom ging ik op zoek. Nu deel ik met jullie een paar van mijn favorieten!

Trenchcoat - Vero Moda || Parka - Vero Moda
De eerste twee zijn basic, maar toch wel mijn all time favorites! De trenchcoat komt elk jaar weer naar voren. Zelf vind ik ze echt heel erg mooi en chic. Je kunt ze makkelijk combineren en staan leuk bij elke outfit. De parka is eigenlijk ook altijd goed. Lekker warm en comfy. Vorig jaar heb ik een parka gehad en dat beviel me erg goed!
De fur coat was vorig jaar al een trend en dit jaar zie je 'm nog steeds. Het staat chic, maar kan ook heel erg stoer zijn. Ook is hij natuurlijk lekker warm, zoals de meeste winterjassen. De laatste de bikerjacks met teddy-voering. Heerlijk warm met een stoere teint. Deze jas is ook nog van suede, zoals ik jullie eerder al vertelde, een trend van dit seizoen. Zelf vind ik een parka heel erg fijn, heerlijk warm en comfy.

Welke jas vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!