Image Map

maandag 12 oktober 2015

Outfit! || Shake it off!

Hi!

Het is weer maandag! Mijn weekend was vrij normaal. Ik leerde veel, maakte outfitfoto's met m'n vriendin en ging naar Nikita. Zaterdagavond ging ik nog naar de verjaardag van m'n tante en keek ik samen met mijn zusjes en nichtjes Dance, dance, dance. Het was erg gezellig! Vandaag is de schoolfotograaf op school. Iets waar ik echt niet van houd! Vorig jaar maakte de fotograaf opeens een foto, waardoor ik schrok en echt heel erg geschrokken op de foto sta.... Hopen dat het dit jaar beter gaat! Wat ik wel leuk vind  is om alle schoolfoto's naast elkaar te leggen. Zo je dat ik door de jaren heen toch aardig veranderd ben! Voor nu heb ik een leuke en stoere outfit voor jullie!

Dit is de outfit! Zoals ik al zei maakte ik outfitfoto's met m'n vriendin en dan kom je toch op meer mooie plekken dan alleen maar het muurtje, waar ik meestal mijn outfitfoto's voor maak! Veel leuker natuurlijk. Zo is deze outfit gefotografeerd op een grote weg, die wordt nu helemaal vernieuwd, waardoor die is afgesloten. Daarom pakten we de kans om er foto's te gaan maken, gaaf hé! In deze outfit draag ik mijn leren skaterskirt en een blauwgroene top met een leuke tekst! De outfit is girly, maar ook wel een beetje stoer. Helemaal mijn style!
Top, kettinkje - Primark || Skaterskirt, tas - H&M || Shoes - All stars, Converse || Panty, oorbellen - Hema || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. You look great darling!
    You have a really nice blog, what do you say about follow each other? I will follow you back!
    Keep in touch!

    xo,
    Priceless Ambition

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!