Image Map

woensdag 7 oktober 2015

Personal update!

Hi!

Het was alweer een tijdje geleden dat ik voor het laatst een persoonlijke update schreef. Natuurlijk vertel ik jullie altijd wat ik in een week doe, maar toch vind ik het leuk om gewoon even met jullie 'bij te praten'. Mijn blog is toch een soort dagboek voor mij. Dus ben je benieuwd hoe het nu met mij gaat, op school, met mijn blog, mijn werk of met Nikita, lees dan gauw verder!

Allereerst wil ik vertellen dat het met mij heel erg goed gaat. Ik ben nog steeds even lief en leuk! Haha! Nee, maar het gaat met mij allemaal prima. Ik ga nu alweer een paar weken naar school en alles is nu wel weer normaal. Over twee weken heb ik alweer herfstvakantie. Wat ik dan ga doen? Nog geen idee! Ik denk dat ik een beetje ga werken, voor school aan de slag ga en met vriendinnen afspreek. Een week na de toetsweek begint mijn eerste tentamenweek en dat vind ik best wel spannend. 4 Vwo wordt als ongeveer het moeilijkste jaar gezien, omdat de overgang nogal groot is vanaf de derde klas. Dat maakt dat ik het spannend vind, omdat ik niet zo goed weet wat ik kan verwachten. Ik bereid me goed voor, maar toch, het blijft lastig. 

Met Nikita, onze pony, gaat alles ook goed. Ze is heel erg lief en braaf. Ze was laatst samen met mijn zusje kampioen van stal geworden, dus ik ben best wel trots op die twee! Nikita is en blijft Nikita, met haar soms eigenwijze streken, maar ze is ook zo lief. Eigenlijk is ze gewoon heel slim. Als ze de mogelijkheid ziet om iets niet te doen, pakt ze die en daarvoor heeft ze hele slimme trucs. Het is eigenlijk wel grappig om te zien, hoe slim een pony kan zijn!
Zoals jullie misschien wel hebben kunnen lezen, werk ik sinds de zomervakantie als vakkenvuller bij een supermarkt. Ik wilde al een tijdje een bijbaantje en dit was een van de enige opties in het dorp, dus ging ik ervoor. Nu werk ik er ongeveer 3 maanden en ik heb het er echt heel erg naar mijn zin! Het is gezellig met collega's en ik vind het leuk om mensen in de winkel te helpen. Soms ik het lichamelijk wel eens zwaar, omdat je een avond lang staat en veel dozen moet tillen, maar goed, als je het van de andere kant bekijkt, ik hoef geen fitness workouts meer te doen! (;

Met mijn blog gaat alles ook goed! Ik doe het nog steeds met plezier, al vind ik het soms wel lastig om iets nieuws te bedenken, dat heeft ook te maken met tijd. Soms heb ik tijd om foto's te maken en een heel leuk artikel voor te bereiden, soms niet. Gelukkig lukt het me vaak wel om iets online te zetten. Toch wil ik niet artikelen afraffelen en dan snel online zetten. Ik kies dan toch liever voor kwaliteit.
Ik heb nog steeds plezier in het bloggen en kan vooral veel genieten van het samenstellen van outfits en outfitfoto's maken! Dat vind ik het aller, aller leukste om te doen!

Hoe gaat het met jullie?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!