Image Map

woensdag 28 oktober 2015

Steal the look || 3

Hi!

De eerste dagen van de schoolweek zijn weer voorbij. Alles gaat prima. Ik ben goed bezig met de tentamenweek voorbereiding. Het begint nu toch echt steeds dichterbij te komen. Nu genoeg daarover, de afgelopen dagen ben ik namelijk ook naar Nikita geweest. Ze is zo super lief de afgelopen weken. Vorig jaar was het rond deze tijd van het jaar al veel kouder en slechter weer, waardoor Nikita veel binnen in haar stal moest staan. Dat vond zij toen echt niet leuk! Gelukkig kon ze de afgelopen weken heel veel buiten staan. Hierdoor is ze echt een schat. Ze is heel erg schattig en wil graag werken! Super fijn natuurlijk! Voor nu heb ik voor jullie iets heel anders dan paarden! Ik heb namelijk weer een steal the look voor jullie samengesteld. Dit betekend dat ik een look namaak, maar dan op mijn eigen manier en met mijn eigen items. Kijk gauw verder voor het resultaat!

Pinterest
Dit is de look! De look is casual en sportief! De combinatie van simpele items met sportieve gympen en een chique coat is heel mooi en goed op elkaar afgestemd. Niets is teveel, de outfit is precies goed. De coat vind ik heel erg mooi. Zulke coats zijn tijdloos. Ze komen elk seizoen weer terug. De perfecte jas voor de herfst of in het voorjaar, in de winter vind ik ze meestal net iets te dun, maar dat is persoonlijk! (: Deze look past goed bij mijn stijl, daardoor kon ik ook wel een paar vergelijkbare items vinden! Kijk gauw verder voor het resultaat!
     Coat - Vero Moda || Top, jeans - Only || Shoes - All Stars || Tas - H&M || Armbandje - Kaatje


Wat vinden jullie van deze look?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!