Image Map

maandag 2 november 2015

Outfit! || Autumn is here!

Hi!

De afgelopen week is weer voorbij gevlogen. Vorige week bestond voor mij vooral uit leren. Ik heb veel geleerd en geoefend. Woensdag begint de tentamenweek dan echt. Toch deed ik zaterdag iets heel erg leuks. Ik ging naar de UVA bachelordag. Het was heel erg gaaf om daar te zijn en voorlichtingen te volgen. Zondag leerde ik weer en ging ik naar Nikita. Het was leuk om haar weer even te zien, omdat dat ik daar de afgelopen week niet veel tijd voor heb gehad. Gelukkig was mijn zusje wel veel bij haar, dus heeft Nikita wel lekker veel kunnen bewegen. Vandaag mijn laatste lesdag voor de tentamenweek. Morgen ben ik vrij en kan ik de hele dag leren en verder moet ik 's avonds nog even werken. Drukke en stressvolle dagen komen me tegemoet, maar het moet lukken! Voor nu heb ik in ieder geval nog een hele leuke en herfstige outfit voor jullie! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Deze outfit is lekker herfstig! Allemaal mooie herfstkleuren op de achtergrond. De outfit heeft ook herfstige kleurtjes! Mijn bordeauxrode/oranje top past goed bij de herfst! Die gecombineerd met mijn dikke cardigan, the perfect combination! Ook ben ik nog steeds heel erg blij met mijn nieuwe boots! Ze lopen echt super goed en staan heel erg leuk bij veel outfits! Een goede aankoop! De foto's zijn weer gemaakt door m'n vriendin, dus het resultaat mag er wezen!
Top - Primark || Cardigan - Only || Jeans - Bershka || Boots - Tamaris || Kettinkje - Forever 21 || Horlog - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!