Image Map

maandag 26 oktober 2015

Outfit! || New wintercoat!

Hi!

Het is weer maandag! De eerste schooldag na de herfstvakantie. Eerder vertelde ik al dat ik een leuke vakantie heb gehad. Ik heb veel dingen gedaan, maar toch kon ik me ook ontspannen! Zondag had ik het zo ingepland dat ik dan een leervrije dag zou hebben. 's Ochtends reed ik op Nikita. Het zonnetje scheen, Nikita was super lief, het was dus een geslaagde ochtendrit! 's Middags heb ik veel voor m'n blog gedaan. Aankomende twee weken zit ik midden in de toetsweek, dus heb k waarschijnlijk heel erg weinig tijd. Ik heb dus een paar dingen voorbereid, maar het kan dus voorkomen dat ik niet altijd iets online kan zetten. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben!(: Nu heb ik gelukkig nog wel een outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe winterjas. Ik was al een tijdje op zoek naar een dikke en leuke winterjas. Een dikke winterjas is al gauw een parka, dus koos ik ervoor om daar naar op zoek te gaan. Een trenchcoat leek mij ook wel wat, maar dat is toch wel iets minder dik. Uiteindelijk kwam ik deze parka tegen van Only! Hij is heerlijk warm en lekker comfy. Zwart is natuurlijk en basic kleur, wat makkelijk te combineren is! Hij heeft ook veel zakken, wat ik altijd heel erg handig vind! Verder zijn de gouden details erg leuk!
          Jas - Only || Top - Vero Moda || Jeans- H&M || Boots - Tamaris || Kettinkje - Primark 


Wat vinden jullie van mijn nieuwe winterjas?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!