Image Map

woensdag 11 november 2015

Trend! || The seventies skirt!

The seventies skirt!
Outfit 1: Skirt - Zara || Top - Mango || Shoes - Zalando || Hoed - Forever 21 
Outfit 2: Skirt, top, shoes - H&M || Sjaal - Forever 21
Outfit 3: Skirt - New look || Top - H&M || Shoes, armband - Forever 21 
Outfit 4: Skirt - H&M || Trui - River Island || Shoes, horloge - Forever 21

Hi!

Jaaaaaa! De toetsweek is voorbij! EINDELIJK! Het leek wel alsof het jaren duurde voordat 'ie over was. Ik weet niet of alle toetsen goed gingen, maar de cijfers die ik tot nu toe terug heb gekregen zijn goed, maar ik moet ook nog heel veel cijfers terug krijgen, dus dat blijft spannend. Gisteren was de laatste tentamendag en vandaag moest ik gewoon alweer naar school. Gelijk kreeg ik weer van alles nieuws voor de volgende tentamenweek. Het houdt ook nooit op! Maar goed, vanmiddag heb ik wel lekker weer een keer op Nikita kunnen rijden. Haar heb ik de afgelopen twee weken ook weinig kunnen zien. Gelukkig had ik daar eindelijk vanmiddag weer de tijd voor. Op dit moment hoor ik regelmatig de deurbel gaan, want ja, 11 november hè! Mijn zusje is er ook helemaal druk mee! Haha! Voor nu heb ik voor jullie geen snoep, maar wel fashion candy! Namelijk een leuke trend van de herfst en winter. Lees gauw verder!

De seventies skirts! Je ziet ze dit seizoen en aankomend seizoen heel erg veel! Mooie suède, corduroy en denim skirts. De stoffen vind ik echt super gaaf! Maar de uitstraling van de skirts is helemaal gaaf! De A-lijn skirts zijn helemaal in de mode! Gecombineerd met een simpele top, waardoor de skirt mooi uitkomt. Zelf heb ik sinds kort ook een seventies skirt! Die gaan jullie gauw zien op mijn blog! De eerste outfit is vrij simpel, maar heeft mijn voorkeur. Ik houd van streepjes en de hoed vind ik een leuke toevoeging. De tweede outfit is de stof van de skirt heel erg mooi. Ik weet niet hoe je het precies noemt, maar een soort van wash zit eroverheen, waardoor de skirt mooi shined! De skirt in de derde outfit, is nogal apart, Met echte kleuren uit de seventies. Omdat de rok al aardig opvalt, heb ik ervoor gekozen om de top simpel te houden. De laatste outfit heeft mooie aardekleuren en past helemaal bij de herfst! Zelf vind ik de seventies skirt een hele leuke trend!

Wat vinden jullie deze trend?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!