Image Map

zaterdag 14 november 2015

Herfst!

Hi!

Het is weer zaterdag. De schoolweek is weer voorbij. Dinsdag was de tentamenweek afgelopen en hadden we 's middags een basketbaltoernooi. We werden tweede, van de zes teams, best wel goed dus! Vanaf woensdag had ik weer gewoon school, maar echt les hebben we niet gehad. Meestal bespraken we toetsen. Tot nu toe heb ik allemaal voldoendes, alleen moet ik nog één cijfer terug krijgen en laat dat dan net het cijfer zijn van het tentamen die het meest slecht ging.... Nou ja, we gaan het zien. Dit weekend doe ik het rustig aan. Vanochtend heb ik lekker gewerkt, vanmiddag huiswerk gemaakt en nu blog ik. Heerlijk! Voor nu heb ik een herfstige post, want het is op en top herfst. Het waait hard, het regent soms en het is koud. Ik besloot om een paar mooie herfstige foto's te maken. Nieuwsgierig naar de foto's? Kijk dan gauw verder!


Wat is jullie favoriete herfstfoto?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!