Image Map

woensdag 16 december 2015

Christmas is coming! || Kerst in huis!

Hi!

Nog eventjes en dan heb ik dan eindelijk vakantie! De afgelopen dagen waren twee gewone schooldagen. Vandaag is ook weer een gewone schooldag en vanavond hebben we een kerstmusical van school. Ik ben benieuwd! Donderdag is een hele drukke dag. Ik moet tot half 5 naar school, daarna tot half 10 werken en dan 's avonds organiseer ik samen met andere leden van de leerlingenraad een trefbalnacht voor alle bovenbouw klassen. We gaan dan 's nachts trefballen om knallend de kerstvakantie in te gaan. Voor mij is dit de eerste keer dat ik doe, dus ik ben best wel nieuwsgierig. Voor nu weer een Christmas is coming voor jullie!
December vind ik altijd een hele gezellige en sfeervolle maand! Vorige week donderdag fietste ik terug naar huis vanaf school, rond half 5. Het werd al donker en in bijna elk huis waar ik langs reed zag ik alweer kerstbomen staan. Daar houd ik van, verlichte kerstbomen. Sowieso kerstdecoraties in huis vind ik altijd heel erg leuk en gezellig. Niet over the top, maar gewoon een paar leuke decoraties. Het leek mij leuk om een paar detailfoto's van de kerstdecoraties bij ons thuis op de foto te zetten. Kijk gauw verder voor het resultaat!


Decoreer jij ook je huis/kamer in kerst style?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!