Image Map

maandag 14 december 2015

Outfit! || Seventies style!

Hi!

Mijn laatste sinterklaasweekend van 2015 is weer voorbij. Dit weekend begon goed, want vrijdagavond vierde ik eerst Sinterklaas met een vriendengroep van de kerk. Het was heel erg gezellig en ik heb leuke cadeautjes gekregen! Zaterdag maakte ik 's ochtends huiswerk, 's middags ging ik met mijn moeder kerstinkopen doen en 's avonds vierde ik Sinterklaas met mijn vriendinnen. Eerst heb ik met een paar vriendinnen lekker gegeten en later hebben we met z'n allen Sinterklaas gevierd. Het was wederom erg gezellig! Gisteren ging ik naar Nikita en maakte ik vooral veel huiswerk. Nog een laatste week school en dan is het dan eindelijk vakantie! Wat kijk ik daar naar uit! Even niet met school bezig zijn, al moet ik na de vakantie heel veel verslagen inleveren... Nou ja, daar heb ik in de vakantie dan alle tijd voor! Voor nu heb ik een outfit voor jullie! Nieuwsgierig naar de outfit van vandaag? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn seventies skirt! Eerder liet ik deze al in een outfitpost zien. Ik vind hem echt geweldig! Het is een mooie eyecatcher en is ook nog best makkelijk te combineren. Omdat de skirt een echte eyecather is, wil ik die het meest naar voren laten komen. Dit kun je het beste doen door de andere items rustig te houden. Daarom heb ik ervoor gekozen om een simpele zwarte top te dragen met mijn lange cardigan. Om de outfit wat stoerder te maken heb ik mijn stoere boots aan de outfit toegevoegd!
Skirt - Forever 21 || Top, panty - Hema || Cardigan - Only || Boots - Tamaris || Kettinkje - Primark || Armbanden - Onbekend || Horloge - Ikki


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!