Image Map

zaterdag 13 februari 2016

Trend! || Lace up details!

Trend! || Lace up details!
Items v.l.n.r.: Gestreepte top - Topshop || Groene top - Boohoo || Jurkje - Topshop || Suede skirt - Romwe || Short - River Island

Hi!

Hier ben ik weer! Het is alweer een paar dagen geleden dat ik iets postte, maar dat had alles te maken met de tentamenweek. Gelukkig zit ik nu op de helft en heb ik nog maar 4 tentamens te gaan! Deze week stond dus in het teken van leren, leren en nog eens leren en ook mijn weekend staat in het teken van leren! Nog even doorzetten en dan ben ik ervan af! Woensdag is de tentamenweek voorbij en beginnen de gewone lessen weer. Ook duurt het dan nog maar even tot de voorjaarsvakantie begint! Wat kijk ik daar naar uit! Voor nu heb ik voor jullie een trend die je dit seizoen al veel ziet, maar je zult blijven zien in de komende seizoenen! Lees gauw verder!

De trend die ik met jullie wil bespreken is de lace up trend! De lace up details zijn te zien in deze items. De uitgesneden hals met gekruiste touwtjes of de gekruiste details op een skirt of short. Zelf vind ik het een leuke trend, die je op veel manieren kan combineren. De details kun je stoer combineren, maar ook juist heel erg chic. Door er een casual stoere jeans onder bijvoorbeeld de groene top te dragen, met een paar stoere boots, krijg je al gauw een stoere outfit! Door juist boven de skirt een rustige en nette blouse te dragen met een paar mooie laarsjes, krijg je een chique outfit. Met deze trend kan je dus veel kanten op! Zelf vind ik vooral de skirt heel erg leuk! Ik houd van skirts en suède stoffen vind ik erg mooi! De perfecte combinatie!

Wat vinden jullie van deze trend?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!