Image Map

maandag 21 maart 2016

32 Days until LA!

Hi!

Dit weekend was, zoals ik zaterdag al vertelde, lekker rustig! Voor school hoefde ik niet veel te doen, waardoor ik alle tijd had om allerlei leuke dingen te doen. Zo ging ik zaterdag en zondag naar Nikita en heb ik heel veel voor mijn blog gedaan. Iets waar ik de laatste tijd niet veel tijd voor had, maar nu heb ik aardig wat leuke dingen bedacht en geschreven! Super leuk om altijd te doen. Vandaag had ik een kort dagje school, mijn laatste twee uur vielen namelijk uit! Helemaal niet erg! Deze week is een vrij normale week. Het weekend begint lekker vroeg en duurt lang! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit! De foto's zijn gemaakt door mijn vriendin en ze zijn erg goed gelukt! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn LA top! Nog 32 nachtjes en dan is het zover, dan ga ik naar Amerika! Deze top ga ik sowieso in LA dragen, daar heb ik hem eigenlijk voor gekocht.... Haha! Toch kon ik het niet laten om hem eerder al te dragen. Ik combineerde hem met mijn favoriete high-waisted jeans en mijn bikerjack! De outfit is stoer! Daar houd ik van! Ik kan niet wachten totdat ik de top in Los Angeles kan dragen!
Jeans - H&M || Top - Forever 21 || Bikerjack - Only || Boots - Tamaris || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!