Image Map

zaterdag 19 maart 2016

5 Favorites!

Hi!

Deze week was een hectische week! Er gebeurde heel erg veel en ik had het druk, terwijl ik een dag vrij was en twee middagen eerder uit was. Door privéomstandigheden kon ik woensdag niets online zetten, maar vandaag ben ik er weer en heb ik alle tijd om iets voor jullie te schrijven! Dit weekend is in tegenstelling tot mijn week wel rustig. Gistermiddag ging ik naar Nikita, net zoals vanmiddag. Nikita was weer hartstikke lief en samen hebben we hard gewerkt! We hebben haar nu alweer twee jaar en ik kan echt merken dat we vooruit zijn gegaan! Ze is veel liever en ze wil graag voor ons werken! Ook krijg je steeds meer door hoe haar karakter is; Eigenwijs, heel slim en lief! Morgen wordt net zo'n dagje als vandaag; even naar Nikita en wat doen voor school. Prima weekend dus!
Voor nu heb ik voor jullie mijn 5 favorieten van de afgelopen tijd op een rijtje gezet. Kijk gauw verder!

Bodysplash - Victoria Secret, Kruidvat
Mijn eerste favoriet is deze bodysplash van Victoria Secret. Mijn eerste Victoria Secret aanwinst! Ik had er al veel verhalen over gehoord en ik wilde het daarom graag zelf een keer uitproberen! Zelf heb ik de bodysplash secret charm. De geur van deze bodysplash is heel erg fris en bloemig. Ik ben erg tevreden over het product, bij mij blijft de geur van de bodysplash een lange tijd hangen en dat vind ik heel erg fijn!
Het Rosie Project - Graeme simsion
Mijn tweede favoriet is dit leuke boek. Ook hier had ik al vele verhalen over gehoord en vele reviews gelezen. 'Het Rosie project' is een bijzonder boek. Het is een romantisch boek, maar niet zoals andere romantische boeken. Het koppel in dit verhaal is niet perfect en dat maakt de verhaallijn in dit boek erg bijzonder. Een zekere aanrader als je op zoek bent naar een leuk boek!
Hand&bodylotion - Treaclemoon, the raspberry kiss
Mijn tweede beautyfavoriet van vandaag is deze hand en bodylotion. Deze bodylotion in reisformaat kreeg ik van Sinterklaas. Omdat het zo'n klein formaat heeft kan ik hem makkelijk ergens naartoe meenemen. Niet alleen op reis, maar ook naar school voor mijn droge handen. De geur van deze lotion is heel erg lekker zoet en hij werkt goed. Een handig en lekker product!
Lipstick - MAC, Captive
Eén van mijn allergrootste favorieten van de afgelopen tijd is mijn MAC lipstick! Ik kocht heb in februari in Amsterdam, toen ik daar een dagje ging shoppen! Ik heb hem in de kleur Captive, wat een beetje je paars/roze kleur is! Hij staat heel erg mooi en hij blijft echt heel erg goed zitten. Ik hield eigenlijk nooit zo van lipsticks, omdat je het zo vaak moest bijwerken en dat vond ik maar een gedoe. Maar bij deze lipstick heb ik daar helemaal geen last van, omdat ik hem bijna nooit hoef bij te werken! Ideaal!
Trui - H&M 
Mijn favoriete fashion item van de afgelopen tijd is deze lekkere trui! Ook deze kocht ik in Amsterdam, toen ik daar ging shoppen. Je hebt hem misschien  al in een outfitpost voorbij zien komen. Deze trui staat best wel stoer en hij zit echt heerlijk! Een echte favoriet van de afgelopen tijd!

Dit waren mijn 5 favorites van de afgelopen tijd!
Wat waren jullie favorieten van de afgelopen tijd?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!