Image Map

woensdag 23 maart 2016

Sneakers alert!

1. Adidas Stan Smith luxe || 2. Adidas Superstar 80s || 3. Adidas Superstar || 4. Nike air max thea ||  5. Nike air force 1 || 6. Nike Stefan Janoski max || 7. Converse chuck taylor all star || 8. Vans old skool || 9. Asics gel-lyte III 

Hi!

Vandaag was een normale schooldag! Uit school ging ik naar Nikita. Samen met mijn zusje heb ik heerlijk paardgereden. Het zonnetje kwam weer een beetje door en dat deed me weer denken aan het voorjaar. Wat heb ik daar toch weer zin in! De zon weer voelen en weer kleurige kleren dragen. Niet alleen vrolijke kleren, maar ook weer sneakers dragen! Een paar nieuwe sneakers zullen mijn schoenenstash goed kunnen aanvullen, dus ben ik druk aan het rondkijken voor een nieuw paar! Zelf wil ik graag mijn sneakers kopen in Amerika. Ik moet dus nog even wachten voordat ik zelf een paar schoenen ga kopen, maar rondkijken kan geen kwaad! Lees gauw verder voor wat meer informatie!

Ik heb negen paar sneakers uitgezocht om jullie een idee te geven van welke leuke sneakers er onder andere dit seizoen beschikbaar zijn. De eerste drie paar zijn allemaal van Adidas. Vroeger had ik niet zoveel met het merk Adidas, maar sinds vorig jaar zijn de schoenen het helemaal. Vooral de Adidas Superstar was vorig zomer niet aan te slepen. Zelf vind ik de schoenen heel erg leuk, maar zo wit! Het lijkt me zo lastig om ze wit te houden, maar aan de andere kant is dat ook weer een uitdaging! Witte sneakers zijn dit seizoen sowieso helemaal in. Je ziet ze in elke webshop of winkel!
De tweede rij zijn sneakers van Nike! Ik ben helemaal weg van Nike. Ik heb Nike rosh runs en die heb ik echt al heel veel gedragen. Vooral met werken vind ik ze erg fijn en onder een casual outfit staan ze altijd leuk! In de laatste rij sneakers van verschillende merken. De tijdloze converse all stars! Zelf heb ik twee paar en één daarvan heb ik echt helemaal kapot gelopen! Ze zitten lekker en zijn heel erg basic, waardoor je er alle kanten mee op kan! De old skool Vans komen ook weer helemaal in dit seizoen. Het past wel bij de seventies trend die nu gaande is! Het laatste paar ziet er erg comfortabel uit, wat altijd goed is!

Zelf vind ik sneakers nummer 2,3,5 en 7 heel erg leuk! 
Ik ben benieuwd welk paar sneakers jullie het leukst vinden!?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!