Image Map

maandag 2 mei 2016

Chic with flared jeans!

Hi!

Wat gaat de tijd snel! Onze laatste week in Amerika is aangebroken! We hebben twee geweldige dagen in Las Vegas gehad! Het weer was schitterend en Las Vegas is een stad waar je je ogen uit kijkt!  Gisteren was mijn zusje jarig en dat hebben we gevierd in Las Vegas. 's Ochtends een grote Amerikaanse taart en cadeaus! Na twee heerlijke dagen in Las Vegas gaan we vandaag naar Lake Isabella, als tussenstop naar national park Yosemite! Ik ben benieuwd!
Voor nu heb ik voor jullie een chique outfit! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn flared jeans! Ik vind ze heel gaaf! Je kunt er alle kanten mee op! Van chiq tot casual! Wel moet ik nog steeds even wennen aan hoe de broek zit, want als je alleen maar skinny jeans gewend bent is dit wel een grote verandering! In deze outfit draag ik verder een mooie en simpele witte blouse en mijn tijdloze trenchcoat! De outfit is erg chic en zou ik zelf niet zo snel naar school aantrekken, maar eerder naar een etentje of een belangrijke afspraak.
Flared jeans - Primark || Blouse, tas - H&M || Coat - Vero Moda || Schoenen - Tamaris || Horloge - Ikki || Kettinkje, oorbellen - Onbekend


Wat vinden jullie van deze chique outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!