Image Map

woensdag 27 april 2016

Flared jeans!

Flared jeans!
Outfit 1: Top - Monki || Flared jeans, sandalen - H&M || Tas - Boohoo || Zonnebril - Forever 21
Outfit 2: Top - River Island || Flared jeans - Theoutnet.com || Schoenen, tas - Forever 21 || Zonnebril - H&M 
Outfti 3: Blouse - Mango || Flared jeans, zonnebril - H&M || Tas, hakken - Forever 21

Hi!

Ik ben alweer bijna een week in Amerika en wat is het hier geweldig! De omgeving is heel erg mooi. Er zijn hier zoveel verschillende landschappen dat het eigenlijk nooit went! Na twee dagen Grand Canyon zijn we nu in Lake Powell, Page. 's Ochtends wakker worden met uitzicht op een prachtig meer met bergen eromheen is geweldig! Vandaag rijden we door naar Bryce Canyon. Het schijnt heel spectaculair te zijn, dus ik ben benieuwd!
Voor nu wil ik een trend van dit seizoen met jullie bespreken. Zelf heb ik deze trend ook al uitgeprobeerd. Namelijk de flared jeans, de wijde pijpen broeken! Lees gauw verder!

De flared jeans zijn dus dit seizoen helemaal in! Flared jeans waren jaren geleden ook in, maar ze komen dus helemaal terug.  Zelf heb ik ook een paar aangeschaft. In het begin wilde ik niets van deze jeans weten, want ik was alleen skinny jeans gewend. Alleen toen ik bij de Primark een mooi paar flared jeans zag liggen nam ik de flared jeans mee. Nu ik de jeans heb vind ik het juist een leuke uitdaging om deze flared jeans te combineren. Ik vind het namelijk nog niet zo makkelijk om ze goed te combineren. Om te kijken hoe ik ze goed kon combineren heb ik heel veel rond gekeken op Pinterest en ik vond een paar leuke combinaties. Inmiddels heb ik wat uitgeprobeerd en het gaat best goed. Om te laten zien op welke manieren je een flared jeans goed kunt combineren heb ik drie outfits voor jullie samengesteld. De eerste outfit is casual en sporty. De flared jeans valt tot de enkels, waardoor de schoenen goed naar voren komen. De tweede outfit is een beetje een festival outfit. Hippie-achtige items met mooie kleuren. De derde outfit is classy en simpel. Een paar mooie items, een paar chique hakken en een opvallende zonnebril en de outfit is goed!

Wat vinden jullie van de flared jeans?
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!