Image Map

woensdag 4 mei 2016

Fasion inspiration!

Hi!

Na een paar dagen in de middle of nowhere te hebben verbleven zijn we nu weer in de bewoonde wereld, waar we ook weer wifi hebben. Op zich vind ik het helemaal niet erg om geen wifi te hebben. Het is heerlijk rustig! Toch is het wel fijn om even een blog online te zetten! Hier in Amerika is alles goed! We hebben heel goed weer gehad de afgelopen dagen! Morgen gaan we door naar San Fransisco. Onze laatste bestemming voordat we weer op huis aan gaan. Ik ben benieuwd!
Voor nu heb ik voor jullie wat fashion inspiratie! Wanneer ik de tijd heb vind ik het heerlijk om op Pinterest allerlei inspirerende plaatjes op te zoeken. Vooral fashion gerelateerde plaatjes! Hier haal ik veel inspiratie uit en ik vind het leuk om te doen. Het leek me leuk om een paar van mijn favoriete plaatjes aan jullie te laten zien. Kijk gauw verder voor mooi plaatjes en inspiratie!

Deze eerste outfit is erg simpel, maar door de accessoires is de outfit wel heel erg leuk. De accessoires zijn lekker opvallend, waardoor de outfit er toch voor mij uitspringt. De mom jeans vind ik ook heel erg gaaf!
 Deze outfit is lekker casual, maar daar houd ik ook wel van! Een outfit moet leuk zijn, maar moet ook lekker zitten. Dat is precies het geval bij deze outfit! Een simpele, maar comfy outfit!
Deze outfit vind ik iets 'out of my comfort zone', maar misschien is dat juist waarom ik de outfit toch heel erg leuk vind. Het is iets wat ik niet snel zou dragen, maar in deze outfit vind ik de items super goed gestyled en wil ik het juist heel graag ook dragen! 
 Deze outfit is casual, maar ook stoer. Het vest lijkt van een grovere stof te zijn, wat de outfit dus stoerder maakt! De broek heeft een mooie hoge taille en de scheuren geven de broek een stoere look. 
 Deze outfit bestaat uit simpele items, maar wederom is het een hele mooie outfit. De flared jeans vind ik geweldig! 
 Deze outfit is lekker girly! Ook van de denim skirt ben ik helemaal gek en daarom vind ik deze outfit super leuk! Verder is de outfit vrij simpel!
 Deze outfit is heel erg gaaf! De suède jas vind ik heel erg mooi. Echt een eyecatcher in deze outfit! 
Deze outfit is heel erg chiq en classy. De hakken en de tas maken de outfit nog chiquer. Verder zijn de items die zijn gebruikt ook heel erg mooi en chiq. 


Zelf vind ik alle outfits heel erg leuk!
Welke outfits vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Bron: Pinterest

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!