Image Map

maandag 9 mei 2016

About me: 100% silk!

Hi!

Na een geweldige vakantie in Amerika kwam ik gisteren weer thuis. Wat hebben we twee mooie weken gehad. We hebben super veel mooie dingen gezien en meegemaakt. Ik kan niet wachten om alle verhalen aan jullie te vertellen. Binnenkort komen deze verhalen op mijn blog. Vandaag moet ik gewoon weer naar school. Ik heb een enorme jetlag, maar naar school gaan is het beste om weer in het ritme te kunnen komen. Ik was vanochtend al om 4 uur wakker... Oeps! Ik heb dus een lange dag voor de boeg! Ach ja, ik had de vakantie niet willen missen. Deze week is nog best wel druk, want ik heb drie tentamens. Even door bikkelen, maar het komt goed! Voor nu heb ik voor jullie een leuke voorjaarsoutfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe rode top! Deze top kocht ik een tijd geleden bij de Bershka! Nu het voorjaar eindelijk een beetje komt kan ik hem dan ook echt aan! De mouwen zijn namelijk driekwart en de stof is wat dun, waardoor die eerder iets te koud was! De top heeft aan de rechterkant een langer stuk, waardoor je er een knoop in kan leggen. Een leuk detail! Verder draag ik ook mijn nieuwe jeans en mijn favoriete bikerjack! Een hele fijne en leuke outfit!
Top, Bikerjack - Bershka || Jeans - H&M || Boots - Tamaris || Armband - Onbekend || Horloge - Ikki || Ring - Primark


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!