Image Map

zaterdag 28 mei 2016

How to style, een kanten vestje!

Hi!

De afgelopen week was druk zoals ik woensdag vertelde, maar ook gezellig. Ik deed veel voor school, heb lekker gewerkt en ben veel bij Nikita geweest. Gisteren was Nikita jarig, ze werd 15 jaar. We hebben haar iets extra lekkers gegeven en lekker op haar gereden. Het weer was super goed, dus dat was fijn. Vanochtend ging ik ook naar Nikita en heb ik wederom heerlijk gereden, al was het wel heel erg warm! Vanmiddag ben ik naar de open dag van de politie paarden in Nunspeet geweest. Dat was best interessant. Morgen ga ik naar de kerk en ga ik veel leren. Dat moet nou eenmaal ook gebeuren! Voor nu heb ik voor jullie drie manieren bedacht op een kanten vestje te stylen. Kijk gauw verder!

         Top, kettinkje - Primark || Jeans - Only || Cardigan - Vero Moda || Schoenen - Timberlands
Dit is de eerste outfit. Dit kanten vestje heb ik gekregen van mijn zusje. Zij had dit vestje je al een tijd, maar ze droeg hem eigenlijk nooit. Ze droeg hem niet omdat ze hem lastig vond te combineren en daarom besloot ik drie manieren te bedenken om dit vestje te dragen. Dit kanten vestje heeft een aztec patroon en daarom kan het met andere geprinte tops moeilijk worden om te combineren. Toch combineerde ik dit vestje met een geprinte top. Het staat best wel goed, maar ik heb er wel voor gekozen om de kleuren goed op elkaar af te stemmen. Zo is het meer één geheel. Deze outfit is casual, maar wel heel erg vrolijk en comfortabel!
 Top - The Sting || Jeans - H&M || Cardigan - Vero Moda || Bikerjack - Only || Sandalen - Scapino || Kettinkje - Primark || Horloge - Ikki
De tweede outfit is wat chiquer dan de eerste. In deze outfit heb ik het kanten vestje gebruikt als een toevoeging aan mijn bikerjack. Ik vind het leuk om zo iets extra's aan je outfit toe te voegen! Ik doe het ook weleens bij bijvoorbeeld een colbert. Het is zo'n leuk effect. De neongroene top geeft de outfit net wat meer kleur!
Top - Forever 21 || Denim skirt - Only || Cardigan - Vero Moda || Sneakers - All Stars || Kettinkje - Primark || Zonnebril - Action || Armbandje - Kaatje || Horloge - Ikki
De laatste outfit is stoerder! Ik combineerde mijn vestje met een zwarte top en mijn denim skirt. Ik ben echt heel erg blij met mijn denim skirt! Ik heb hem al veel gedragen. Je kan hem makkelijk combineren in verschillende stijlen en daardoor kan je hem in veel outfits dragen. Ook draag ik mijn felblauwe All Stars, die maken de outfit wederom kleurrijker en het staat vrolijker!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Zelf vind ik de laatste outfit het leukst!
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!